9.7.15

BLACK LOVER

TOP: Dresslink HERE
TROUSERS: Bershka
SHOES: H&M 
BAG: Neuville

Heyyy, here's a new outfit from Minorca. Usually I'm not a big fan of all black looks but when I'm a little bit tanned I totally change my mind and I think it's really beautiful! So I'm wearing this top which is again from Dresslink. It's really thin and so perfect for hot temperatures! The trousers is from Bershka but it's an old one. And for the shoes I've been wearing these ones for a while now 'cause they're so so comfy that I can't just walk without them! 
Heyyy, voici encore un nouveau look de Minorque. D'habitude, je suis pas une grande fan du noir et encore moins d'une tenue all black, mais quand je suis un peu bronzée je trouve ça juste magnifique! Encore une fois, je porte un top de chez Dresslink. Il est super fin et est donc parfait pour les jours de grandes chaleurs! Le pantalon vient de chez Bershka mais c'est un vieux donc je pense pas que vous le trouverez encore. Et pour les chaussures, je porte celles de chez H&M depuis un bon moment maintenant parce qu'elles sont tellement confortables que j'envisage même plus de sortir sans! 

Don't forget to follow me on the other social media
          
Get this look for $45+ on Lookastic: Black Long Sleeve Blouse, Black Tapered Pants, Black Leather Flat Sandals, Black Leather Crossbody Bag

No comments :

Post a Comment

BLOGGER TEMPLATES BY pipdig